Servicelogg

Her publiserer styret fortløpende informasjon om saker som omhandler feil, reparasjoner og hendelser i sameiet. Serviceloggen er ment å være en oversikt til nytte for fellesskapet og er ikke en uttømmende oversikt over sakene styret til enhver tid arbeider med. De siste oppføringene vises alltid øverst på alle nettsidene. 

  • 1 uke siden:  Brannalarm utløst i oppgang K på grunn av matlaging.
  • 2 uker siden: Porten og belysningen i portalen ved oppgang F er reparert.
  • 3 uker siden: Det er feil med porten og lyset i portalen ved oppgang F. Vaktmester er på saken.
  • 3 uker siden: Det er fortsatt noen systemfeil igjen i brannalarmanlegget, men det er i drift og vil varsle ved brann som normalt.
  • 3 uker siden:  Det er utløst flere systemfeil i brannalarmanlegget på grunn av lynnedslaget i går kveld. Service er bestilt.
  • 3 uker siden: Brikkeleseren til døra i oppgang F virker ikke. Vi er på saken.
  • 2 måneder siden:  Brannalarm utløst i oppgang A på grunn av matlaging og påfølgende brukerfeil.
  • 2 måneder siden: Sykkelstativet ved oppgang J kan tas i bruk igjen i morgen ettermiddag.
  • 2 måneder siden:  Brannalarm utløst i oppgang F på grunn av matlaging og påfølgende brukerfeil.
  • 3 måneder siden: Vaktmester har fått beskjed om å smøre porten ved oppgang F.
  • 3 måneder siden: Det er problemer med åpne-knappen til porten ved oppgang J. Vi er på saken.
  • 20.05.19: Alle kan nå ta sine postkassenøkler. De ligger inne i postkassen.
  • 13.05.19: Oppgang A og D kan nå ta sine postkassenøkler. Nøklene ligger inne i postkassene.
  • 09.05.19: Vannkranene på fellesterrassene blir skrudd på for sesongen denne uka.
  • 05.05.19: Porten ved oppgang F virker igjen. Det var en brukket ledning inne i stikkontakten.
  • 10.04.19: Porten ved oppgang F lar seg ikke åpne. Vi er på saken.
  • 13.03.19: Strømmen er tilbake.
  • 13.03.19:  Strømmen har gått i flere oppganger, vaktmester er på saken nå.
  • 08.03.19: Det er utløst flere feil i brannalarmanlegget i oppgang B. Vi jobber med saken. Resten av anlegget fungerer som det skal.
  • 21.02.19: Brikkeleserne i oppgang A og hovedport virker igjen. Årsaken var et strømbrudd ifm. varmeovnene inne i oppgang A.
  • 21.02.19: Det er meldt om problemer med brikkeleser i oppgang A og hovedport. Vi er på saken.
  • 20.02.19: Porten ved oppgang D er nå reparert.
  • 18.02.19: Låskassa i porten ved oppgang D er defekt og er planlagt skiftet ut førstkommende onsdag.
  • 13.02.19: Det er problemer med å åpne portene ut mot Bjerregaards gate med nøkkelbrikke. Styret er på saken.
  • 11.02.19: Vaktmester har fått beskjed om å strø i bakgården.
  • 07.02.19: Vaktmester har fått beskjed om istapper og issvuller utenfor portrommet ved oppgang D.
  • 02.02.19:  Brannalarm utløst i oppgang C. Falsk alarm.
  • 31.01.19: Døra til søppelskuret lar seg ikke åpne. Vaktmester er på saken.
  • 16.01.19: Oppsummering og plansjer vist på beboermøtet om oppussing av oppganger og portrom blir publisert her på nettsidene i løpet av uken.
  • 10.01.19:  Brannalarm utløst i oppgang D. Falsk alarm.
  • 09.01.19: Vaktmester har fått beskjed om å strø da det er glatt i bakgården.
  • 04.01.19: Det er bestilt reklamasjon på den nye låsen i oppgangsdør H da den ikke fungerer som den skal.
  • 19.12.18: Fakturert seksjonseier for bortkjøring av avfall hensatt utenfor leilighetsdør.
  • 13.12.18: Låsen i oppgangsdør H er defekt. Styret er på saken.
  • 12.12.18:  Det er glatt i bakgården. Vaktmester har fått beskjed om å strø.
  • 12.12.18: Portene ved oppgang F og D er brutt opp. Det er bestilt låsesmed.
  • 12.12.18: Oppgangsdør A går ikke i lås. Vaktmester har fått beskjed.
  • 27.11.18:  Vannet blir stengt torsdag 29. november fra kl. 08:30 til senest kl. 13:00. Kontaktinformasjon ibm. arbeidene er Myrer VVS v/Steffen tlf: 952 66 291 | steffen@myrervvs.no
  • 22.11.18: Sameiets leverandør av vaktmestertjenester Kitty Vaktmesterservice AS er kjøpt opp av Ren Service AS. Oppgavene utføres nå av den nye leverandøren.
  • 02.11.18: Mattene i oppgangene kommer på plass igjen i neste uke. Vaktmesteren har skiftet leverandør.
  • 30.10.18: Hovedporten er nå reparert. Det ble skiftet et defekt relé i en modul i ringe-tablået som styrer åpne-funksjonen fra brikkeleseren og porttelefonene inne i leilighetene.
  • 29.10.18: Beboere melder om sterk rottelukt i oppgang H. Styret har kontaktet Anticimex.
  • 27.10.18: Felles utekraner på takterrassene er nå stengt for vinteren.
  • 26.10.18: Håndløper til rekkverket i oppgang E skal settes i stand etter fjerning av trappeheis og vil derfor være demontert i noen uker.
  • 24.10.18: Get skal oppgradere det eksisterende kabelnettet i vårt område for å øke kapasiteten på tjenestene. I den forbindelse blir det noe arbeid på utsiden av blokka ved oppgang A som starter opp torsdag 25. oktober 2018.
  • 17.10.18: Den ødelagte modulen i porttelefonsystemet som gjør at det er problemer med å åpne hovedporten med brikkeleser og porttelefoner er gått ut av produksjon. Styret jobber nå iherdig med andre løsninger på problemet.
  • 11.10.18: Feilen med låsen i hovedporten ligger i en modul i porttelefonsystemet som blir skiftet så snart leverandøren får tak i en ny. Det jobbes iherdig med saken.
  • 09.10.18: Leverandøren av brikkesystemet har feilsøkt i brikkeleseren på hovedporten, men ikke funnet noen feil. Porttelefon Service er bestilt til å feilsøke i porttelefon-systemet. Vi håper på snarlig løsning på problemet med at hovedporten er vanskelig å låse opp. Benytt andre porter inntil videre hvis mulig.
  • 21.09.18:  Brannalarm utløst i oppgang E med påfølgende fjerning av detektorer. Anlegget er nå resatt og detektorer koblet inn igjen.
  • 11.09.18: Det er bestilt service på brikkeleseren til hovedporten.